czwartek, 11 kwietnia 2013

Fenjal Intensive Creme Deo Roll-on






Nazwa:  Fenjal Intensive Creme Deo Roll-on
Producent: Doetsch Grether AG
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Cena: ok. 12 zł
Pojemność: 50 ml

Skład: aqua, aluminium chlorohydrate, ppg-15 stearyl ether, steareth-2, steareth-21, ethylhexylglycerin, allantoin, bisabolol, parfum, benzyl salicylate, coumarin, citronellol, hexyl cinnamal, alpha-isomethyl ionone.

Konsystencja: biała, płynna

Opis producenta:  Dezodorant w kulce. Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez alkoholu. Bez barwników.
Obietnice producenta: 24h intensywna pielęgnacja i ochrona.

Zapach: Delikatny, kwiatowy, trochę kojarzy mi się z kremem Nivea;)

Moje wrażenia: Stosuję ten dezodorant od kilku lat, bo nie udało mi się jeszcze znaleźć lepszego. Jest delikatny dla skóry, nie wywołuje alergii, ładnie pachnie. Nie pozostawia śladów na ubraniach. Jedyny jego minus jest taki, że po depilacji skóra czasami zapiecze po jego użyciu. Nie znalazłam jednak żadnego innego który by to uczucie zniwelował. Jego działanie antyperspiracyjne jest bardzo dobre, nie zawiódł mnie jeszcze nigdy;)

Czy warto za tę cenę?  Myślę, że tak, bo jak dla mnie nie ma konkurentów.
Czy kupiłabym go ponownie? Tak. Zdecydowanie. 
 
Ocena produktu (w skali 1-6): 5.5

Podsumowanie: Jest to według mnie póki co najlepszy antyperspirant na rynku. Jest delikatny dla skóry, działa tak jak powinien. 

A Wy co o nim sądzicie, czy zgadzacie się z moją opinią? Czekam na komentarze :)

Pozdrawiam

Kicia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz